Totális orgazmus

 2011.03.13. 23:05

Megvan az, az érzés mindenkinek, amikor hosszú „szárazság” után először szeretkezel végig egy éjszakát és másnap vigyorogva ébredsz? Nem tudom, hogy a testi vagy a lelki kielégülés okozza ezt az agyi katarzist, de ilyenkor az ember boldogan megy még munkába is, legyen az a Murphy által annyira utált hétfő, vagy kedd.


Valami ilyesmit éreztem az első Kolozsi-tanműhelyem után is. Mondjuk, szó sem volt testi kielégülésről, és semmiféle orgiába nem torkollott eme első ismerkedős alkalom. Mivel vizuális típusúak vagyunk, kérem „hesegessük” el ezt a kicsit bizarr képet, ami bevillant most mindenkiben. Szóval nem „Kovi” új forgatókönyvére akartam utalni, hanem sokkal inkább egy olyan pozitív élményre, ami valami hasonló agyi katarzist okozott, mint az a bizonyos első szex. Pedig igazából semmi új dolog nem történt, nem tanultam tökös kis újságíró trükköket, még csak a média misztikus világáról sem hallottunk egy szót se. Mégis kaptam valamit, amit már a felvételi napján sugárzott abból a vörös „Kolozsi-lényből”. Valami hihetetlen látásmódot. Mi „földlakók”, hajlamosak vagyunk csak „nézni” a világot, de nem látjuk. Csak kevesen próbálnak megállni dolgok mellett és kicsit körbejárni, megvizsgálni azt. A fekete nem minden esetben fekete, a kétszer kettő nem mindig négy. Néha igen is öt. Szóval, azon a délután megvilágosodtam. Elkezdtem más szemmel nézni. Elkezdtem látni. Szinte egytől egyig mást gondoltam azokról, akik ott ültek velem szemben szerdán, abban a pici szobában. Van, akit szerényebbnek, van, akit vagányabbnak láttam. Sárgábbnak, sötétebbnek, vékonyabbnak, duzzadtabbnak. Másnak.

 Aztán csoda, hogy nevető lelkemmel, kivirulva érkeztem haza? Nem csoda. Mint, ahogy az sem, hogy utána nem is következhetett más, mint hogy vigyorogva ébredjünk másnap a kedvesemmel. Totális orgazmus.

 

Szamosszegi Gábor

 

Címkék: szamosszegi gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://kosmarket.blog.hu/api/trackback/id/tr532737030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása