Az első alkalom mindig izgalommal tölt el. Az első lépések, az első együttlét, az első autó, az első kamerapróba, vagy az első műhely óra. Mert eljött ez utóbbi is és én izgultam, ahogy minden első alkalom előtt. 

A csapat új – bár még nem is csapat - és rögtön az első feladat egy megnyilatkozás. Idegenek előtt kitárulkozni, hagyni, hogy kiértékeljenek, elemezzenek és kérdéseket tegyenek fel olyan dolgokról, amikkel nem is szeretek foglalkozni. Mit áruljak el magamról, mi lehet szimpatikus, mi nem, sablonos legyek, vagy őszinte? Számtalan szebbnél szebb gondolat, de úgy hiszem, szerencsés vagyok. Fél éve még az önbizalom hiányáról, a pesszimizmusról beszéltem volna, de nem most. Összeszedem magam és kiállok, azt szeretném, hogy olyannak lássanak, mint amilyennek magam látom egy ideje.

Kiálltam a sokak elé és elmeséltem ki vagyok, illetve kinek gondolom magam. Még sosem álltam ki idegenek elé, talán csak a hostesseim eligazítása hasonló, de most mindenki figyel. De, hogy figyel? Megdöbbentem, hogy mások számára az életem, a terveim, a múltam és jövőm érdekes, néhányaknak csodálatra méltó, másoknak példaértékű. Nőttem pár centit és ez már önmagában is fontos számomra, de nem volt sok időm azon gondolkodni jókat, jól mondtam-e, mert a többiek is kiálltak elénk és várták az értékelésünk, és a kérdéseinek.

Ha megdöbbentem azon, hogy figyelnek, akkor most döbbenek meg újra. A csapat többi tagja is hihetetlen élettörténettel állt elénk, és most én érzek tiszteletet és csodálatot.

Kolozsi Ildikó nagyon kitalálta nekünk ezt a játékot, megnyíltunk, nevettünk, döbbentünk, meghatódtunk, vitatkoztunk és újra nevettünk, közben észrevétlenül tényleg egy csapattá kovácsolódtunk. Ez lehetett a cél és ezt elértük.

A két órásra tervezett foglalkozás, negyedik órájában még mindig frissen, jókedvűen, ültünk már egy másik teremben, egy kisebben, ahol már annyira közel kerültünk egymáshoz, hogy az már súrolja a szexuális zaklatás határait.

Remek csapat leszünk mi, ez már az elején látszik, hisz Kolos, Gergő, Zsolt, Barus, Manó, Sarkadi és Jóri Márti, Adri, Csicsi, Gábor, Zsófi, Berni(e), Kata és Kitti, velem együtt nagyon várjuk a következő keddet, a következő Kolozsi műhelyt, mert mindannyian megérdemeljük.

 

M. Náthon András

Címkék: m. náthon andrás

A bejegyzés trackback címe:

https://kosmarket.blog.hu/api/trackback/id/tr922734655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása