Elegáns kabát, öltöny, nyakkendő, tiszta cipő, csábos mosoly, és ha rád néz… szent ég! Megőrülsz a tekintetétől, egyből a szád szélébe harapsz és megpróbálsz uralkodni magadon! És a hangja! Órákig tudnám hallgatni! Igen, igen, tudom, hogy mi az első gondolat, „nekem is ő kell”! Levetkőztessük hölgyeim? Nem, megteszi ezt majd ő maga, exkluzív interjút ígért nekem. Az ő pedig nem más, mint Bakonyi Péter, iskolánk egykori hallgatója, ismert és elismert szakmabéli.

 

Fúh, hát kocsiban még nem csináltam… kicsit zavarban is voltam, de a cél érdekében mindent. Finom lágy légfrissítő illat, és kényelmes, fűthető ülés. Gyerekülés? Ráadásul kettő?

Mikor születtek a csemeték?

2008. január 15. Ikrek, Sári és Nóri.

Egyszerre kettő. Nem volt nagy az ijedtség?

Mi számítottunk rá, szerettük volna. Mikor az orvos látta, hogy ketten vannak, elkapta az ultrahang készüléket a feleségem hasáról és ijedten nézett ránk. Mi pedig azt kérdeztük, hogy ikrek? Erre a doki is megnyugodott és mosolyogva bólogatott. Szegény megszokta, hogy ha kimondja, hogy ikrek az emberek zöme sikító frászt kap. Bár először egy fiút és egy lányt akartunk, ehelyett két lány lett, de ennek is örültünk. Majd talán a következő fiú lesz.

A névválasztással gondok szoktak lenni. Ki döntött?

Ketten. Mindenképpen olyan neveket szerettünk volna, ami hangzásban hasonlít. Igaz akartunk egy fiút is, de fiú nevünk egy sem volt. Lány viszont annál több. Olyat akartunk, ami kicsit pattogósabb és egymás után is jól, könnyen ki lehet ejteni. Így esett a választás a Sári Nóri párosra.

Feleségeddel hogy ismerkedtél meg?

Tizenhat évesen. A gimiben osztálytársak voltunk. Az első pillanatban, mikor megláttam a kapuban a lépcső tetején, nagyjából éreztem, hogy eldőlt minden. Tudtam, hogy ő kell és kész. Élő példája vagyok az első látásra szerelemnek.

Azóta is együtt vagytok?

Nem. Voltak nehézségek, nem volt könnyű történet egymásra találni.  

Mesélj!

Harminc évesen házasodtunk, én nyolc, tíz évig próbáltam ostromolni és meghódítani, de mindig nemet mondott. Aztán úgy éreztem, hogy „na, jó, nekem erre nincs időm, ha nem akkor nem.” Elindultam másik irányba, volt is egy házasságom ez előtt, de elváltunk hét év után, annak ellenére, hogy szerettük egymást, de valami hiányzott.

Hét év után hogy találtál újra rá?

Mint az amerikai filmekben. Egy érettségi találkozón futattam vele össze, és mivel egy utcában laktunk, onnan már együtt mentünk haza.

De először nemet mondott. Miért?

Élvezte az ostromlást. Azt hitte, hogy örökké tart. De már tizenhat évesen is tudta, hogy egyszer igent fog nekem mondani, csak más dátumozásra tervezte ezt az igent. Én meg hamarabb untam meg egy „picit”, mint kellett volna. Mai napig azt mondja, hogy akkor ő is hasonlóan érzett, csak még korai volt, és kicsit játszott.

Randiztatok valaha?

Egyszer elvittem moziba, a Jól áll neki a halál című filmre.

Huh!

Igen tudom, nem túl romantikus, de a helyzet az volt. Azonban ő azt az elvet vallotta, hogy „házi nyúlra nem lövünk” így akkor nem jöttünk össze. Aztán tizennégy évvel később próbálkoztam újra.

S lőn. Milyen volt az esküvő?

Csodaszép. A ruháját, ahogy az szokás nem láthattam az esküvő előtt, csak akkor mikor belépett. Úgy nézett ki, mint egy Tele Tubby, de egy nagyon szexi Tele Tabi, hiszen a lányok is már ott voltak az esküvőnkön.

Mire gondoltál miközben a szexi Tele Tubbyd feléd sétált?

Erősen torok szorító érzés volt, és koncentráltam, hogy nehogy már százharminc ember előtt én morzsoljak könnycseppet. Nem mintha szégyellni kellett volna, de ennyi ember előtt azért mégse. Másfél évtizedet vártam rá, és ő jött felém, az a nő, akivel mindig is elképzeltem az életem.

Apa lettél, nem sokkal az „igen” után. Mit kezdtél a gondolattal, hogy apa leszel mikor megtudtad, hogy 9 hónap és babasírás?

Az, hogy az ember megtudja, hogy apa lesz, és az a nő adja neki a gyermekét, akitől egész életében szerette volna… tulajdonképpen életem egyik leggyönyörűbb pillanata volt. Kicsit sokk hatásként ért, de nem a meglepetés miatt, mert reméltük, és akartuk, hogy jöjjön ez a pillanat, de nagyon keveset kellett készüli rá.

Mikor találkoztunk egyből azzal kezdted, hogy ”te tudod meg először, exkluzív interjúd lesz!” Jön a kisfiú is?

Nem, nem erről van szó.

Munkával kapcsolatos?

Igen. Változik a munkám, és erről most beszélek először. Munkahelyet és pozíciót is váltok. A Hír Tv-ből átmegyek a Duna Televízióba, és itt az ún. intendánsi pozíciót fogom betölteni, ami annyit tesz, hogy a Duna Tv gyakorlati vezetője leszek. A vezérigazgató és a vezérigazgató helyettes alatt konkrétan a Duna Tv élén. Ez egy hihetetlen intenzív fél év lesz. Így most sajnos kicsit kevesebbet látom majd a családomat. De inkább a jó oldalát próbálom nézni, hiszen egészen három éves korukig rengeteget lehettem az ikrekkel. És bízom benne, hogy mire jön a harmadik baba, már ismét kicsit jobban rá fogok érni!

 

Pósa Lilla

Címkék: pósa lilla

A bejegyzés trackback címe:

https://kosmarket.blog.hu/api/trackback/id/tr672716620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása