Nő a csúcson

 2011.03.06. 20:22

A KOS 9. évfolyamának hallgatója volt. Televíziós szeretett volna lenni, rádiós személyiség lett belőle. Határozott, nagy léptekkel közelít, s bár még soha nem találkoztunk ezelőtt, a járásáról felismerem. Amikor kisfiáról beszél, ragyog. Állítja: hisz az első látásra szerelemben, bár nem mindig ismeri fel azonnal. Vágó Pirossal beszélgetek.

A férjed első látásra szerelem volt?

Utólag visszanézve már a nyavalya sem tudja, mert, hogy első látásra megfogott valami benne, az biztos. Munka kapcsán találkoztunk és én annak ellenére, hogy nem szoktam odamenni férfiakhoz beszélgetni, odamentem és beszélgettünk. De akkor annyira zűrös volt az életem, hogy nem láttam tisztán, pedig ahhoz, hogy rájöjj, mit diktál a szíved, csend kell és nyugalom. 

Szakmabeli?

Nem. Volt egy terület, amikor kettőnk munkája összeért. Egy reklámügynökségnél dolgozott, a kreatívtól a megvalósításig mindennel foglalkozott. Szerette, de most már a marketing a területe.

Szokott tippeket adni?

A mindennapi rutinban megy a kettőnk munkája a maga útján, de ha van egy extrém eset, akkor megkérdezem, hogy „most mit csináljak?” Meghallgatom a véleményét, mert nagyon okos, intelligens. Felnézek rá és szeretem is a látásmódját.

Van egy kisfiatok, Zalán…

Két éves múlt szeptember végén és nagyon cuki, imádom! Egyszer majd lesz testvére is. Valahogy mindig úgy érzem, hogy én nem tudok elég időt szánni rá. Mindig azt hiszem, hogy amikor nagyobb lesz, jobb lesz, de ilyen tájt szoktak jönni a tesók és nagyon nagy korkülönbséget sem akarok közöttük.

Egy korábbi interjúban azt mondtad, hogy ha eljön a hiszti korszak, akkor te olyan következetes leszel, amilyen anyukád volt veled. Ez a korszak most eljött, tartod magad ahhoz, amit mondtál?

Igyekszem következetes lenni, de a kicsi dolgokban engedek, mert nem mindegy, hogy eszik - e még egy kekszet? Azt vettem észre, hogy ha előre lefektetem az alapokat, tehát, ha azt mondom, hogy most csak egy mesét olvasunk, egy DVD-t nézünk meg, egy kekszet eszünk, akkor azt Zalán „veszi” és ahhoz tudja tartani magát. Viszont, ha menet közben mondom, hogy ez az utolsó, akkor kezdődnek a játszmák…

Ki vigyáz Zalánra, amikor dolgozol?

A férjemre főleg reggel és este számíthatok. Amikor dolgozom, anyósom vigyáz Zalánra és van baby sitter is. A nagyon szerencsések közé tartozom: azért még nem kellett munkából hiányoznom, mert beteg lett a gyerek.

Apropó munka: amikor kiderült, hogy a Danubius megszűnik, egyértelmű volt, hogy átkerülsz a Class fm-re?

Aznap, amikor kiderült az ORTT döntése, megkerestek bennünket, és én tulajdonképpen igent is mondtam, mert nem tudtam, hogy lesz-e más lehetőség. Közben eltelt 3 hét és „csak” egy adott szavunk volt, a szerződést az utolsó napon írtuk alá. Bármi lehetett volna.

Mondhatjuk, hogy a legnépszerűbb műsorvezetők között vagy. Rádiózáson belül hova lehet még eljutni?

Nemrég jutott eszembe, hogy ki kellene menni külföldre. Hallottam, hogy Aczél Réka Spanyolországban magyarokról készít rádiós műsort, és Cooky is milyen jól megállja a helyét nálunk. Ilyen szinten én is beszélnék franciául, angolul, vagy németül. De ez gyerekkel és férjjel nyilván nem így megy, hogy „helló” és jobbra el, itt hagyom a biztos egzisztenciát. 

Ez csak álmodozás. Úgy vagyok vele, hogy ha az élet akar valamit tőlem, akkor előbb-utóbb küld egy jelet, és én odaállok a válaszút elé, hogy igen, elindulok ezen az úton. Vagy maradok a másikon.

 

Pataki Dimitra 

Címkék: pataki dimitra

A bejegyzés trackback címe:

https://kosmarket.blog.hu/api/trackback/id/tr442716442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása