Az életőrült jégre lép…

 2011.04.27. 09:00

Az extravagáns amerikai műkorcsolyázóról Johnny Weirről nyugodtan állíthatjuk, hogy megosztó személyiség. Nagyon sokan szeretik, pont a különc viselkedése miatt, de nagyon sok ellenvélemény is van róla. Műkorcsolyázó, divattervező, énekes…a sort nem is érdemes folytatni, hiszen annyira összetett személyiség. Eredményei mellett persze nem mehetünk el csukott szemmel, többszörös amerikai bajnok, és világbajnoki harmadik. Mégis amivel Johnny levett a lábamról, az a végtelen jókedv, humor, ami árad belőle. Így már most figyelmeztetem az olvasókat, komoly interjút itt ne várjanak!

 

A legelső dolog, ami feltűnt, az a Sochi feliratú felsőd! Indulsz az Olimpián?

Bármire készen állok. Akármit is tartogasson az élet számomra, azt én kipróbálom. Itt vagyunk egy évvel az Olimpia után, még sok idő van a következőig. Minden esetre Oroszország nagyon különleges számomra, úgyhogy elindulni itt, az nem „rossz” ötlet.

Korán van még ehhez, én már „nagyon öreg” vagyok, és „egyre csak kövérebb” leszek, én csak élvezem az életet. Bármi lehetséges még!

 

Miért ennyire különleges Oroszország?

Nem tudom…

 

De azt mondtad! 

Na jó persze csak viccelek! Már fiatalon nagyon érdeklődtem az orosz történelem és kultúra, főleg a romantikus történelem iránt. Mert az amerikai történelem olyan „fiatal”, és nem nyúlik vissza olyan hosszú időre. Engem pedig pont ez a misztikus dolog fogott meg, amiből egy- egy program kitalálása közben is tudok építkezni. Ezért foglal el a szívemben különleges helyet.

 

Nem csak a sportban teszed oda magad! Köztudott, hogy most elég elfoglalt az életed! 

A jelenlegi életem nagyon izgalmas, boldog vagyok. Van egy könyvem, egy dalom, a saját televízió show-m, és nemsokára egy filmben is szerepelek majd, illetve a New York- i divathétre is tervezek egy kollekciót. Szóval még sohasem voltam ennyire elfoglalt. A sportban ez nagyon egyszerű, reggel felkelsz, edzés, este pedig lefekszel aludni, na de ezzel szemben a mostani életem őrült. De azt hiszem ezt is olyan jól tudom csinálni, mint a műkorcsolyát. A divat pedig egy valós lehetőség számomra, hogy megmutassam, kifejezzem saját magam, sport nélkül. De a célom, hogy mindenben a legjobb legyek, mint J. Lo…

 

De ő nem is korizik?!

De formás a feneke.

 

Ez elég?

Igen, teljesen.

 

Na jó, kicsit vegyük komolyan! Kings on Ice, Edvin élőben fog zenélni, mialatt te korcsolyázol. Várod? 

Nagyon szeretek Edvinnel együtt fellépni, inspirál, mert olyan óriási szenvedéllyel teszi mindezt, hogy téged is hajt előre, hogy minél jobban teljesíts. Örömmel fogadtam el ezt a budapesti felkérést is, hiszen ez mindig különleges alkalom!

 

Ha Oroszországgal kezdtünk, zárjuk azzal is. Nemsokára Világbajnokság Moszkvában. Mit vársz?

Dráma lesz! Méghozzá azért, mert véleményem szerint amerikaiak fogják megnyerni a jégtáncosok versenyét. Gondolhatod. Ez sokkolni fogja őket! Egy orosz világbajnokságon amerikai győztesek…

 

Csizmadia Dóra

főszerkesztő

Címkék: csizmadia dóra

A bejegyzés trackback címe:

https://kosmarket.blog.hu/api/trackback/id/tr512858593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása